1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

  • Vânzător – Asociația Grupul Milvus (site), CIF RO14198928, Mureș, Tg.Mureș, Str. Crinului, Nr.22 
  • Cumpărător – orice persoana fizica sau persoana juridică care efectuează o comanda pe https://milvus.ro/
  • Site – se referă la pagină de internet/domeniul https://milvus.ro/ și întreg conținutul sau subdomeniile acestuia.
  • Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achizitiona Bunuri și Servicii.
  • Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusiv produsele și serviciile menționate în comanda, care urmează să fie furnizate de către vânzător, cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.
  • Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii cu stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către vânzător.
  • Contract – este un acord de voință intervenit între vânzător și cumpărător, cu privire la Bunrile și Serviciile Grupului Milvus, comandate de către cumpărător cu respectarea și aplicarea Termenilor și Condițiilor.
  • Conținut – reprezintă:
    • toate informațiile de pe site care pot fi, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
    • conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător;
    • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
    • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de vânzător  într-o anumită perioadă;
    • date referitoare la vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.
  • Document – prezentul Termeni și Condiții.
  • Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele achizitionate, informații cu privire la ofertele sau promoțiile site, Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către site, cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
  • Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în pagina produsului.
  • Preț de Vânzare – reprezintă contravaloarea Bunului, pretinsă și solicitată de către vânzător cumpărătorului, evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din site

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzător-ul își derulează operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din comanda. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din comandă va anunța cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna suma achitata.

2.4. Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poștei electronice a notificarii de expediere a comenzii.

2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor sta la baza Contractului.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui cumpărător. 

3.2. Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin adresele menționate la secțiunea “contact” din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit sa aducă justificări pentru aceasta.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, vânzătorul își rezerva dreptul de a cere cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul site-ului.

3.4. Vânzătorul poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate, într-o anumită perioada de timp sau în limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

3.6. În cazul plăților online vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumpărător, incluzand dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai cumpărătorul.

3.7. Pentru plățile online, procesatorul de plăți prin intermediul căruia acestea sunt realizate, acceptă doar carduri emise în România.

3.8. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia etc.) nu reprezinta o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ 

5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a Asociației Grupul Milvus, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

5.2. Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decat cel original intenționat de Grupul Milvus, includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Grupului Milvus asupra conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al Grupului Milvus.

5.3. Niciun conținut transmis către cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Asociației Grupul Milvus și/sau al angajatului Grupului Milvus care a mijlocit transferul de conținut.

6. COMANDA

6.1. Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpăraturi, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.

6.3. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, in orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

6.4. Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de SOR, în cazul plății online;

6.4.3. datele furnizate de către cumpărător, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

6.6. În cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va trimite un email cu titlul Retur comandă, în care va menționa numărul comenzii și contul bancar personal în care dorește returnarea contravalorii produselor sau serviciilor achitate

6.7. În cazul în care cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii vânzătorului de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. 

6.8. Vânzătorul va putea amana rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

6.9. Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deschis, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către cumpărător.

6.10. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urma va informa cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

6.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în site după cum urmează:

“în stoc”– avem mai mult de 3 bucăți in stocul Asociației Grupul Milvus

“stoc limitat”– avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Asociației Grupul Milvus

“la comandă”– Bunul nu este disponibil în stocul Asociației Grupul Milvus și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “la comandă”, vom verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te vom contacta ca să îți comunicăm disponibilitatea Bunului.

“precomanda”– Bunul nu este disponibil în stocul Asociației Grupul Milvus și nici in stocul furnizorului. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un Bun care are în dreptul lui “precomandă”, vom verifica verifica termenul de aprovizionare te vom contacta ca să îți comunicăm disponibilitatea Bunului.

“stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil în stocul Asociației Grupul Milvus

“momentan indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către vânzător;

7.1.2. furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

8. CONFIDENȚIALITATE

8.1. Asociației Grupul Milvus va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document.

8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de cumpărător cu privire la comanda fără consimțământul prealabil scris al vânzătorului.

9. COMUNICĂRI COMERCIALE

9.1. Cumparatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat vânzătorului pentru Comunicarile Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promotii, după cum urmează prin prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Asociația Grupul Milvus sau prin contactarea Asociației Grupul Milvus în acest sens.

9.2. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata și sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Asociației Grupul Milvus.

10. FACTURARE – PLATĂ 

10.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului https://milvus.ro/ includ TVA conform legislației în vigoare.

10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

10.3. Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii ce contine Bunuri și/sau Servicii vândute de Grupul Milvus, precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii.

10.4. Datele cardului de plată al cumpărătorului nu vor fi accesibile Asociației Grupul Milvus și nici nu vor fi stocate de către de Asociația Grupul Milvus, ci de către procesatorul de plăți integrat în site, entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate cumpărătorul este informat, anterior introducerii datelor.

10.5. Asociația Grupul Milvus furnizează serviciul în domeniul înregistrării și stocării datelor cardului de plată al utilizatorului prin intermediul entității autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card, EuroPayment Services S.R.L., o societate organizată în baza legii române, având sediul în Str. Ion Câmpineanu, nr. 11, Bloc Union, etaj 8, camera 803 Sector 1, București, România, 010031, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J40/9950/2006, cod unic de înregistrare RO18773866.

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Comenzile plasate pe site-ul https://milvus.ro/ sunt livrate numai pe teritoriul României.

11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

12. GARANȚII

12.1. Toate Bunurile comercializate de către Asociația Grupul Milvus, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

12.2. În cazul Bunurilor vândute și livrate de Asociația Grupul Milvus, certificatele de garanție sunt emise direct de producător.

13. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea cumpărătorului în locația indicată în comandă (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

14. RĂSPUNDERE

14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vânzător a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

14.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili cumpărătorilor de la momentul afișării în site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului.

15. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vezi  Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document.

16. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul document.

17. FORȚA MAJORĂ

17.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

17.2.  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

18. LEGEA APLICABILĂ 

18.1. Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între vânzător  și cumpărător se va încerca rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. 

18.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații la adresa vanzari@sor.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către vânzător este de 15 de zile lucrătoare de la data primirii acestora.

În cazul în care cumpărătorii: 

  • nu primesc un răspuns la expirarea celor 15 zile de la vânzător; sau
  • primesc un răspuns peste acest termen de la vânzător sau
  • sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către vânzător; 

acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente.